piątek, 25 stycznia 2013

Beginning

Cześć. Jestem Aga i 1 stycznia 2013 roku ujrzałam na wadzę nieprzyjemną liczbę- 68,7 kg. O kurczę, nigdy wcześniej tak dużo nie ważyłam! Przy moim wzroście- 160 cm miałam już nadwagę. To dało mi do myślenia i w końcu po wielomiesięcznym wręcz obżarstwie postanowiłam zdrowo schudnąć do wagi ok 50 kg. Na tym blogu będę zamieszczała posty związane z moją drogą do osiągnięcia tego celu. Chcę tutaj publikować także swoje motywacje, przepisy, porady i ciekawostki.

Na dzisiaj to tyle, już niedługo pierwsze motywacje. Trzymajcie się- chudego!



English version: Hi. I'm Aga and on 1st of January 2013 I saw unpleasant number on my weight- 149,8 pounds. I've never weighed this much! It was overweight with my 160 centimeters. I was thinking about it and later I decided to lose weight healthy to weight 120 pounds. On this blog I'll publish posts connected with way to attain my goal in life. I would like to publish here some motivations, recipes, instructions and titbits.

That's all for today. I'll publish first motivations soon. Take care of yourself!


3 komentarze:

Popularne posty